Palju huvitavaid retsepte leiate meie Retseptiraamatust

Toitumisalane teave:                                                                                                    Toitainete kasulikkus:

Toitained (mg/100gr) Kookos-suhkur Agaavi
siirup
Mesi Vahtra-siirup Pruun suhkur Valge suhkur Lämmastik (N) Aitab kaasa südame-veresoonkonna tööle
Lämmastik (N) 202 10 0 Fosfor (P) Soodustab luude ja rakkude kasvu ning stimuleerib neerufunktsioone
Fosfor (P) 79 7 4 2 3 0 Kaalium (K) Aitab reguleerida veresuhkru- ja kolesterooli taset organismis
Kaalium (K) 1 030 1 52 234 65 2,5 Kaltsium (Ca) Tugevdab luid ja hambaid ning soodustab lihaste kasvu
Kaltsium (Ca) 8 1,5 6 67 24 6 Magneesium (Mg) Soodustab ainevahetust, stimuleerib aju tööd
Magneesium (Mg) 29 1 2 14 7 1 Naatrium (Na) Reguleerib vererõhu ja vedeliku taset organismis
Naatrium (Na) 45 1 4 9 2 1 Kloriid (Cl) Tasakaalustab närvisüsteemi ja reguleerib kehavedelike rõhku organismis
Kloriid (Cl) 470 16 10 Väävel (S) Oluline tervete juuste-, naha- ja küünte kasvuks ning parandamiseks
Väävel (S) 26 13 2 Boor (B) Oluline tervete luude ja liigeste kasvuks,
suurendab organismi võimet omandada kaltsiumi ja magneesiumi
Boor (B) 0,6 0 Tsink (Zn) Tuntud ka kui „intelligentne toitaine“. Soodustab vaimset arengut
Tsink (Zn) 2 0,2 0,2 4,2 2 0,1 Mangaan (Mn) Antioksüdant, soodustab luustiku normaalset arengut ning aitab kaasa toidu seedimisele
Mangaan (Mn) 0,1 0,1 0,1 3,3 2 0 Raud (Fe) Parandab vere kvaliteeti, vajalik hemoglobiini ja teatud ensüümide tootmiseks. Samuti on see vajalik immuunsussüsteemi normaalseks toimimiseks
Raud (Fe) 2 1 0,4 1,2 1,26 0,1 Vask (Cu) Aitab toota punaseid vereliblesid ja soodustab raua imendumist organismi.
Aitab toota kehaenergiat energiat ning soodustab melaniini tootmist naharakkudes
Vask (Cu) 0,23 0,1 0 0,1 0 0
 B1 vitamiin 0,41 0 0 0 0 0
C vitamiin 23,4 0,5 0,5 0 0 0